Тема проекту:
Інновації у прфільній школі: роль технології педагогічної майстерності в підвищенні ефективності уроку.
Інновації у прфільній школі: роль технології педагогічної майстерності в підвищенні ефективності уроку.
Обгрунтування вибору теми проекту:
Після діагностування та анкетування вчителів-членів методичного об'єднання англійської мови було встановлено, що питання підвищення ефективності уроку через впровадження інноваційних технологій педагогічної майстерності, розвитку ключових компетенцій усіх учасників навчально-виховного процесу, виховання в них нових способів мислення та діяльності потребує детальнішого опрацювання. Роботу над методичним проектом було розпочато з метою узагальнення та впровадження інноваційного досвіду вчителів англійської мови шкільного методичного об'єднання, кращої реалізації методичної проблеми освітян школи.
Після діагностування та анкетування вчителів-членів методичного об'єднання англійської мови було встановлено, що питання підвищення ефективності уроку через впровадження інноваційних технологій педагогічної майстерності, розвитку ключових компетенцій усіх учасників навчально-виховного процесу, виховання в них нових способів мислення та діяльності потребує детальнішого опрацювання. Роботу над методичним проектом було розпочато з метою узагальнення та впровадження інноваційного досвіду вчителів англійської мови шкільного методичного об'єднання, кращої реалізації методичної проблеми освітян школи.
Мета проекту:
Створення динамічної платформи популяризації досвіду викладання англійської мови провідних вчителів методичного об'єднання через проведення майстер-класів та практичних занять з метою формування освітнього середовища, в якому взаємодія учасників освітнього процесу перейшла б з режиму функціонування в режим розвитку.
Створення динамічної платформи популяризації досвіду викладання англійської мови провідних вчителів методичного об'єднання через проведення майстер-класів та практичних занять з метою формування освітнього середовища, в якому взаємодія учасників освітнього процесу перейшла б з режиму функціонування в режим розвитку.
Комментариев нет:
Отправить комментарий